Loading...
Ikona košíku Košík je prázdný 0 0.00
Loading
Košík je prázdný

Reklamácie

Ako postupovať pri podaní reklamácie na Lozkoviny.sk

  1. Kontaktujte nás e-mailom na info@lozkoviny.sk alebo prostredníctvom formulára o vašom zámere odstúpiť od kúpnej zmluvy. Ak je dôvodom vrátenia tovaru funkčná chyba alebo poškodenie výrobku, uveďte to, prosím, do daného e-mailu.
  2. V e-maile, prosím, uveďte číslo vašej objednávky – ideálne citujte jeden z predchádzajúcich zaslaných e-mailov o prijatí alebo odoslaní objednávky a číslo účtu na vrátenie platby.
  3. Po prijatí e-mailu vašu žiadosť spracujeme a zašleme vám potvrdenie o jeho prijatí na e-mail spoločne s adresou na doručenie. Žiadosť bude vybavená v pracovných dňoch do 24 hodín od jej prijatia.
  4. Potvrdenie zaslané e-mailom vytlačte a vložte do zásielky pred jej odoslaním. Tovar, prosím, vhodne zabaľte, aby nemohlo počas prepravy dôjsť k jeho poškodeniu.

Adresa na doručenie vráteného tovaru:

Zaparkorun s.r.o.
V Honech 690
250 67 Klecany
Česká republika

Zásielku môžete zaslať ľubovoľným dopravcom. Pre čo najrýchlejší priebeh odporúčame zásielku poslať prostredníctvom výdajných miest Zásielkovne (služba „Medzi nami“).

Údaje na odoslanie na výdajné miesto Zásielkovne (služba Medzi nami):

Meno: RMA-VRATKY
Priezvisko: Vyplňte číslo vašej objednávky
E-mail: reklamace@zaparkorun.cz
Pobočka na doručenie: CZ 21697 - V Honech 690, 250 67 Klecany - Zaparkorun.cz

Presný postup nájdete tu: https://youtu.be/s_agzuL-Bkw

Po doručení zásielky na náš sklad tovar skontrolujeme a vystavíme dobropis, ktorý následne preplatíme v prospech vášho účtu.